Når det gjelder binding må jeg si meg enig med de som har stemmt fram Hammerhead! Har kjørt på denne en sesong nå, og er superfornøyd! o2 til Black Diamond er nok også bra, ikke prøvd denne, men prinsippet med vaier på undersiden av skoa gir et mye mer jevt trykk enn Rottefella sine bindinger. Kan heller ikke si meg enig i de som sier at Rottefela bindinger ikke ryker. Gikk et år på Øytun fhs, og der sende vi inn ødelagte bindinger til rottefella omtrent annenhver uke (god reklamasjon har de
Mulig den nye R8 er bedre, men har iallefall hørt om noen som har knekt isplatene...Når det gjelder gode telis-ski er det mye bra å velge mellom, og man blir som regel fornøyd med det man har, men kjører selv på ScottyBob (breieste modell) og har blitt veldig glad i de! De flyter supert i pudder, samtidig som det er nok innsving til at det er artig i bakken. Ganske fartstabile og tåler en trøkk.. (Hvistnok aldri noen som har klart å knekke de). Kanskje ikke perfekt tupp til baklengskjøring, men det funker greit i preparert bakke..Når det gjelder sko kan det være lurt å prøve forskjellige modeller med hensyn på passform, men skal du få utnytta ski/binding fullt ut bør du ikke ha noe lavere enn T2..Lykke til med valget!