heisann!! fremdeles SKIKKELIG uenig i dine refleksjoner rundt skia! Greit nok at det er en myk ski, men fy flaten for en fantastisk god myk ski. Men hva er opplevelsen de andre skiogskredgutta har av skia?? litt nyskjerrig bare.. syns det er rart, og nesten litt trist at du er så misfornøyd når skia ellers nesten utelukkende får god kritikk!! iallefall som jeg har lest og forstått. selv om jeg er enig i at scottybob til neste år med fordel burde produsere en stivere modell i tillegg til den de allerede har nå! og kanskje en enda breiere!!! vet at skia ved høy fart og ekstrem brattkjøring kan bli litt ustabile pga av noe myk bakski!! iallefall hvis man er av den litt tunge sorten.. som du sikkert vet at jeg ikke er:) men hvor i canada er dere? kicking horse? lake louise? whitewater? rogers pass? tell me!! håper iallefall dere har bedre snøforhold enn vi hadde!! nyt dagene. plutselig er du student igjen, og det suger!!! hilsen baklengssaltokompisen din fra gode gamle dager i rafsbotten!!:)
hvis du klikker deg inn på denne linken, så ser du at de nye bobene ikke produseres med spenn lengre. mangel på spenn er altså ingen feil, men en ny konstruksjon..http://biglines.com/photos/blpic33571.jpg