Var på skidag med skolen på Norefjell onsdag, og vil si meg delevis enig. Parken er ikke bra. De har fått noen nye bokser, der i blandt en s-boks og rainbow-boks. Men hoppene var ikke bra. De er helt feil synes jeg. Enten er det for langt gap i iforhold til kicken i hoppet, eller helt omvendt. Og landingene er alltid hard, med mindre det er 5 varmegrader og supertrått. Pipen har de (ennå) ikke klart å åpne. Kafféen nede(var bare der) hadde iallefall fått nye skilt og større personale. Spiste der ikke, men overhørte noen klage over vassen hamburger.(Ingenting slår matpakke i heisen!) Men hvis vi ser bortifra dette var det helt topp! Foruten elever fra skolen min var det bare noen dansker i hele anlegget. Været var absolutt strålende. solen varmet, men ikke for mye. Snøen holdt seg kald. Øvre Stolheis var stengt, så det gjorde at man ikke så lett kunne komme til Bøseterheisen. Derfor var det omtrent ingen der. Vi fant usporet pudder uten store vanskeligheter, selv om det er en god stund siden forrige store snøfall. Selv om terrenget ikke byr på så store utfordringer er det virkelig moro å crusie mellom trær med pudder til over støvelkanten når man vanligvis kjører i en bakken som ikke har pudder men tilgjendgeld en kul park. (Kirkerudbakken)

Så for å konkludere:Du drar ikke til Norefjell for å kjøre park. Som parkrotte og pudderhund(klarer ikke helt å bestemme meg) er det litt moro å peise nedover de sorte løypene noen ganger, med det er ikke så utfordrende. Men hvis man treffer med vær, vind, kø- og føreforhold, og ser bort ifra matservering etc, kan Norefjell virkelig verdt et besøk.