Sitat Cpt. Kex:Fant igjen en gammel tråd... Hva sier folket nå? Jeg mener nå i hvert fall å ha registrert en markant økning i bruk av helhjelm. Er det mote? Fornuft? Lar vi oss påvirke og styres av utstyrsprodusentene eller har ikke fete bilder av kjørere staset opp i årets nyeste noe særlig å si?

Jeg føler det har blitt en markant økning i bruk av hjelm generelt.Er kanskje blitt som en trend i bakken, noe som forsåvidt er ganske positivt. Føler meg mere komfy med hjelm på, for det skal så utrolig lite til å slo hodet og sitte igjen med tidenes skallebank resten av kvelden :p

Helhjelm kunne jeg faktisk tenkt meg til frikjøring.Det kan jo også ha litt med å gjøre at kjørere som Seth Morrison og CR Johnson bruker det.Ser jo hvordan det gikk med CR når han kjørte uten.. Og da var han også en utrolig erfaren kjører.

Det beskytter jo trynet også, noe som må være ganske digg.Kjørte med en bandana på tirsdagskveld, litt pow-kjøring mellom ganske tett bjørkeskog.Endte med at tørkleet falt ned, og jeg fikk en ufin PISK rett over begge leppene. Føltes ut som begge var kløyvd i to vertikalt, men var heldig og fikk bare et par små kutt smile