HalvorEN : Dette innlegget er fra sist sesong, noen fant det frem igjen haha. Men katten lever og jeg legger aldri undertøyet på flisegulvet til tørk mer.
Edge-Dirdal : Danger Will Robinson, DANGER!!!
Trist historie, men sånn noenlunde 2 år siden, fikk jeg kysseyken. Ganske kraftig, ble mye liggende å sove. Ofte en dag i strekk. Gikk tilslutt bedre og bedre, helt til jeg følte meg så bra at jeg hev meg på trening og fylla igjen. Dette resulterte i at jeg havnet på sykehuset for utallige tester. Jeg endte nemlig opp med å sove i 2 døgn i strekk uten de klarte vekke meg skikkelig.
Fysisk aktivitet når man har kyssesyken er en baaad ting. Har hørt om toppidrettsutøvere som har fått ødelagt karrièren sin på den der. Dessuten blir leveren betent og sprekker lettere.
Har du kyssesyken, ikke finn på å gjøre noe før legen sier at ting er 110%. Ikke alle leger treffer da en gang fordi det er så "flytende" diagnose. Grøftefylla er i alle fall overhodet ikke lurt grunnet ovennevnte lever.
Så, det katten min gjorde forrige sesong, har utviklet seg til en lang diskusjon. Haha.... Bra katt den Lars Konrad!
PS: Noen som tok min lille "Will Robinson" der?