Jeg har bare erfaring med den lengste skia på 194 og kan derfor bare uttale meg om denne. Komparrasjonen min er tanker, squad, big stix, og big daddy, alle med linken som jeg også tester for. Teknikken min kan best beskrives som lite teknisk om mye kraft i høy fart med få svinger der 98% er offpiste. Med disse opplysningene som bakteppe er jeg da uening med deg "heismann." skia er stiv, tungkjørt og meget kraftkrevende. Om jeg skulle råke ut for et fjell med stål is eller isskare men, med mulighet for stor fart så ville jeg valgt den skia, men på alle andre turene blir det ei ski som er best med på mer en is som fpår være med. For meg er den en spesialisert ski for et meget begrenset type skiføre hardt hardt på store flater, der er den best. På alle andre typer sne er det andre ski som gjør jobben bedre og morsommer. Pro rideren er ei tøff ski som nok noen få kan utnytte potensialet til eller er så uheldig at de har kommet ut for marrerittet, is og hardt med løs hæl. Når hællen min en dag må fikseres pga av sviktende fysikk så skal jeg børste støvet av pro riderne, men til da skal de få pryde garasjeveggen.
mvhReverend