De siste årene har jeg hatt ganske god dialog med Linken. Slik jeg ser det så er bindingen som kom bra, men den mangler den siste "finishen" på utviklingen for å bli komplett. Med dette mener jeg at det fortsatt er litt for mye klabb med snøoppbygging under tåballene ved visse snøtyper, de burde fått utviklet hælmodulen med en kraftigere fjær, slik at denne ikke blir klemt sammen eler at man må ha bindingen på maks stramming fra første stund, da blir slitasjen høy. Dette krever nytt og kostbart produksjonsutstyr, noe jeg tror Linken hadde gjort tidligere om det finansielle var i orden. Så burde kanskje leddet der bindingen bøyes vært senket ned 5-15 mm(muligens mer) for å unngå den brå knekken man får mot tåbøylen --> Høy slitasje på sko og stor belastning på binding, samt at man ikke får utnyttet skoen maks i forhold til leddet som er på skoen. Jeg er litt redd for at Skigutane bare skal produsere bindingen videre og håpe på at navn og merke holder mål. For meg gjør det det som ihuga fan av bindingen og synes det er den bindingen som gir meg mest igjen. Men hadde de klart å rette på de ovennevnte sakene tror jeg også at livstidsgarantien til Linken hadde blitt langt mindre kostbar, dvs færre ødelagte bindinger. HVIS da Skigutane viderefører den generøse holdningen Linken tidligere hadde til dette? Det gjenstår jo å se...For å få nye brukere av bindingene og holde på de gamle som kanskje ikke er like trofaste som meg så bør nok Linken utvikle seg med markedet.Kan tenke meg at nytt produksjonsutstyr vil koste mellom 500 000 og en million kroner, så det skal selges noen bindinger for å tjene inne dette, men håper at Skigutane har kapitalen og gutsen til å gjennomføre det:)

Jeg trenger Linken og Linken trenger meg, eller dvs sånne som meg og dere!!:)