la oss nå ikke strekke denne strikken så langt som mange har en tendens til på slike fora. Åpne i så tilfelle en egen tråd og skriv bable der.Verden er nå i alle fall engang blitt slik en kommunikasjons verden og da bruker en seff de IKT midler som er tilgjengelige for å skaffe det en ønsker. Hvis norsk service næring er avhengig av at alle handler her hjemmer så må de legge seg litt mer i selen med tanke på pris og service. Spesielt på sistnevnte punkt hvor de selv har stor innflytelse synes jeg det er altfor stort gjennomtrekk av unge ekspeditører som ikke nødvendigvis vet hva de prater om men vil selge (spesielt kjeder som G-sport, el-kjøp, ol).Har nok IKKE vært på noen norsk butikk for å gjøre undersøkelser der først og så handle på import, men derimot brukt fora som dette bl.a. som gir meget gode og om ikke bedre enn i en sportsbutikk, tips og hint. Og ikke minst erfaringer. Og da kanskje litt mer objektive enn til de som skal selge. Sier ikke da at det ikke finns rimelige, service-innstilte og hyggelige selgere der ute. For det gjør det. Selv om de begynner å bli en utdøende rase i dagens samfunn.Så moralen er; Det er ingen moral. Lojalitet lønner seg sjelden men å bygge opp kjennskap til en butikk og dermed vite om hva de står for og hva de har erfaring på er ikke dumt.