ja jeg endte op med å kjøpe mojoen i dag.. har rossien på alpint og nå mojo på telemark..flott d.. nå venter jeg bare i spenning på at snøen skal ramme vestlandet snart og.. men 3000kr for den skien er jo ikke å forakte..:D