Godt sagt KjetilB!
Jeg synes nå at det er best å selv bestemme når man skal gå hjem jeg da. Men selvsagt; best å ikke dra festen utover natta så man er fresh dagen derpå.
Tjej; jeg synes ikke det var megadyrt i 1998 men mye kan som sagt ha skjedd etter 1998. Du kan nok få en mye bedre deal hos mindre utleiefirmaer enn Avis, Hertz ol. Og jeg tror det er billigere om dere ikke leier bil på flyplassen. Det kan være dyrt der ift. at det er i USA men med dagens dollarkurs er det nok ikke helt ille for oss Nordmenn.Jeg tror ikek jeg husker feil ang dollarkusen da jeg var der. Mener den var nærmere 10 NOK og at vi betalte 6-700 NOK for et dagskort i Park City. Det er drøyt altså!!!!Park City har forøvrig en ganske kul cowboygate - history streeet eller noe i den duren, men gamle cowboybygninger. Det bør oppleves!!! Og så har du jo Stein Eriksen Lodge i Deer Valley. Supersnobbete men interessant. Er han der selv så sier han gjerne hei til nordmenn 
En annen sak - det er megastrengt å kjøre utenfor gjerdene i anleggene der borte. Man kan få skyhøye bøter så ligg unna!!! Men det er deff mye bra offpiste innenfor også, så ikke vær redd for at det bare blir "manchestersnö" på dere 
SS