Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
LINKEN hjelp
#145336 15/03/2007 9:37 PM
tollus Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Aldri om eg reiser til alpene uten reservedeler til bindingen!!!

der var 2 dager ödelagt i österike pga linken. Det er vel ein 02 03 eller 03 04 modell eg har. Eg lurer paa om det har kome forbedringer paa dei siste med tanke pü den helgreia som man trakker ned. (holder skoen) denne knakk pü meg. Den er laga i plastikk. Er det anna material pü dei som er nyare?

kva vil det sei at det er livstid garanti pü linken? vil dette bli dekka av linken??

tor

Garantien gjelder
tollus #145337 15/03/2007 10:28 PM
Ringrev
Ringrev

Om du leverer eller sender den defekte delen til en forhandler eller direkte til Linken, så vil du få ny/reparert tilbake.

Vil anbefale å kjøpe en ekstra hælmodul til 360,- det er en billig forsikring mot nettopp det du opplevde.Vet ikke om kvaliteten er blitt bedre på akkurat den delen.

Send gjerne en mail til Linken så får du nok svar, de er glade for tilbakemeldinger fra brukerne av bindingene.

Linken
tollus #145338 16/03/2007 2:01 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Har selv linken montert på et par ski jeg har liggende... Hvorfor i all verden har de ikke laget den hælmodulen i stål!??? Var det første jeg reagerte på da jeg så bindingene for første gang. Greit at den blir tyngre... men de hadde ikke veid mer enn max 2-300 gram mer hver (eller noe sånt). Da hadde jo bindingen vært bombesikker.De tjener mer penger på at den er i plast da... for da må vi jo kjøpe en extra hælmodul i forsikring. (!)

Tenk så kjedelig da..
tollus #145339 16/03/2007 3:16 PM
Ringrev
Ringrev

..for Linken om de ikke hadde hatt noe å reparere, aldri en garantihenvendelse, kun et salg og ferdig med bindingen for all fremtid.Tenk deg annenhåndsverdien av bindingene da, og konkurrentene ikke minst.

Tror nok ikke det går på at de skal tjene de 360,- pr Linken-kunde. Bindingene ville nok blitt endel dyrere å produsere om hælmodulen skulle produseres i rustfritt stål eller titan.

Men send en mail til Linken om at du synes det hadde vært bedre med en hælmodul i stål. Kan hende ingeniørene overøser deg med gull eller har et fornuftig svar på hvorfor de valgte plast.

Smart tips!!
tollus #145340 17/03/2007 5:24 PM
Fersking
Fersking

Aldri dra t alpan med en linkenbinding!Det smarteste du kan gjøre er å selge bindingen her på fri flyt, det er mange som absolutt vil ha den bindingen, ikke spør meg hvorfor!? De er vel glad i trøbbel da. Kjøp en binding som finnes i flere land, samt ikke ødelegges så mye.. Eksempel: G3, Rottefella og mange flere. Har selv fått ødelagt et alpeopphold pga. linken.. bindingen ble solgt så fort jeg kunne etter turen. ALDRI mer linken.