Øystein og jeg har vel omtrent så forskjellige oppfatninger av Linken og Skigutane, men så har vi kanskje helt forskjellig utgangspunkt også..?Jeg føler meg ganske sikker på at jeg er en av de som har masa og spurt aller mest om alt mulig hos Skigutane og Linken, og jeg har alltid fått hyggelige og ordentlige svar.Jeg har møtt flere av gjengen i Linken og Skigutane, og min oppfatning av dem er at de er blide og positive hele gjengen, er man ikke det så har man liksom ikke så mye i den bedriften å gjøre.
Gjennom livets løp har jeg av erfaring lært at å glefse og snerre når noe er ødelagt og man vil ha hjelp ikke alltid virker, men jeg tviler på at det er derfor Bjarte ikke sender deg nye hælløftere. Det er sikkert snakk om en liten forglemmelse.Har du sendt den/de defekte hælløfteren(e) til dem?Om man har en defekt vare med en gul lapp på liggende, så er det enklere å huske.
Om du ikke skal ha Linken mer så er jo detdumt, men kanskje greit også. Om den bare går i stykker for deg så kan det jo være at bindingene ikke er Øysten-kompatible eller omvendt.
Man har jo lest fra tid til annen at det er enkelte som nesten ikke klarer en skidag uten at et eller annet på Linken bindingene ryker, hvordan er skidagene for disse menneskene på andre merker, ødelegger de like mye uansett?Uansett hvilken annen binding du havner på så hadde det vært gøy å høre om de er mer Øystein-kompatible og holdbare, og om servicen er bedre, gjerne om 3 år, men det er jo litt langt frem i tid da, så...
Jeg forstår ikke det med dårlig service og er rimelig sikker på at om man tar en hyggelig telefon til Linken/Skigutane og forklarer dem problemet, så løser det seg. God service og garanti skal jo være et av varemerkene hos Linken, og det tror jeg de prøver å ivareta, selv om de kanskje glemmer litt av og til, men det gjør vi vel alle..?
Nå må jeg vel kanskje sende en mail til Linken og be om et nytt tastatur på laptopen min, ettersom jeg sliter ut knappene på å forsvare dem på forumet her..