Sitat Onward:Da har jeg vært og kjøpt meg et ntn oppsett. Spent på hvordan dette kommer til å funke. Kjøpte de orange/myke bindingene ettersom jeg alltid har likt å kjøre på slakke kabelbindinger. Håper det ikke fører til at bindinga løser ut for lett (er 180cm/80kg).
Siterer meg sjøl her
Var på juvass på lørdag og fikk såvidt testa noen timer. Ble mye skruing og testing av hardheten på bindinga, og jeg sleit for å si det mildt
Crispi skoa var stive som f, og fleksa ikke skikkelig i bindinga når jeg hadde stivheten på 3/5. Skrudde opp til 4,5/5 (nesten maks) og da begynte ting å funke mye bedre. Er nok bare å innse at ntn funker best som ei stiv/aktiv binding.
Det mest positive jeg fikk ut av dagen var å merke hvor bra kantkontroll denne bindinga gir; det var et usannsynlig rævva føre på breen med vind, blindføre, fokksnø og is i skjønn forening. Med NTN og titan skia var det bare å pløye på 
Nå trenger jeg et par skidager til så jeg får kjørt inn skoa og får litt mer feeling med ting før jeg kan avsi endelig dom (for meg sjøl).