Sitat KristianBm:for det første. kjører ikke "Ingrid I ski like a man Backstrom" Katana? ser i alle fall sånn ut på filmer. så mener jeg personlig, og nå kommer alle som leser dette til å tro at jeg er helt teit og dust, men jeg mener i alle fall at skias utsende ikke er helt uviktig. det er ikke sånn at man skal kjøpe noen ski til 5000++++ bare fordi de har fine farger. men personlig mener jeg frikjøring handler litt om en god følelse og opplvelse. nå mener jeg heller ikke at man skal kjøre rundt i alaska med en parkski bare fordi den ser bra ut, men man burde velge den skia man føler seg bra med.og da kommer jeg til poenget og svaret på forum tråden. jeg synes du burde kjøpe ski som du trur du kommer til å ha mest glede av. alle disse skiene er gode ski på hvert sitt område. viktigste er at du har en god følelse med den skien du skal kjøpe.kanskje ikke så mye hjelp der, men måtte si det i alle fall.

Jo, hun kjører iblant Katana også, særlig når det er veldig dyp pudder. Så du har rett.

Og ang design og farge på ski, så synes jeg du har et poeng. Jeg mener, jeg ville ALDRI kjøpt et par ski jeg syntes var skikkelig stygge, uansett hvor bra de var!

Skikjøring handler jo om den gode opplevelsen...og dette inkluderer (i alle fall for min del) at man føler seg vel med skiutstyret man bruker. Og kjører man rundt på ski man egentlig hater utseendet til, vel, så tror jeg den gode følelsen blir redusert.

Og hva angår temaet i denne tråden, så er jeg også helt enig i at man bør velge et par ski man tror man vil trives med!

Folk har så ekstremt ulik oppfatning av hva som er en bra ski, ut ifra hvor og hvordan de selv kjører ski, kombinert med vekt og høyde, og alt mulig...

Det finnes dessuten så utrolig mange bra ski der ute, og ingen kan vel egentlig si at én modell er bedre enn en annen. Selv skitester er jo faktisk subjektive...