Hepp godtfolk. Tenkte jeg kunne bruke forumet her litt og spørre hva slags briller folk anser for å være best når det er grått og vanskelig å se konturer ute. Personlig merker jeg at jeg blir helt lammet og er altfor avhengig av å se terrenget en viss distanse foran meg for å tørre å dra på, mulig jeg har syn som er ekstra følsomt for forhold som dette, og jeg er på utkikk etter noe som kan hjelpe til.

Jeg vil absolutt ikke ha noe svar av typen "A-Frame rulz ass!", men begrunnede svar fra folk som har prøvd litt av hvert og gjerne funnet noe som fungerer bra. Personlig har jeg vært innom både Briko, Cebe, Oakley og Carrera i det siste, og kjører nå med A-Frame med Yellow High-Intensity glass, noe jeg synes ikke fungerer tilfredsstillende for meg på gråe dager, selv om dinne fargen skal være av de bedre alternativene fra Oakley til bruk under vanskelige lysforhold. Såvidt jeg har fått med meg har vel Adidas fått bra omtale på brillene sine, men har ikke tilgang til å prøve noen akkurat nå.