Hei.

Starta skisesongen tidlig i år, første tur i dag. Det kunne vært kjempebra, men vonde føtter dempa gleden betraktelig (endte med å leie slalåmski isteden...).

Leste et gammelt innlegg her, som kunne vært skrevet av meg selv (http://www.friflyt.no/index.php?pagenr=32&threadnr=145423) Har scarpa t2 og får sinnsykt vondt under føttene, føles som jeg har krampe. Har tjukke legger, så sliter med at støvlene ikke sitter så bra de burde gjort. Crispi er enda trangere i leggen, så de kan jeg ikke bruke. Det er heller ikke leggene jeg har vondt i. Fikk tips før engang om å ta ut sålene, noe jeg gjorde, og dette hjalp noe. Nå i dag var det helt j.... igjen.

Har prøvd å lese litt i gamle tråder og ser flere nevner surefoot, og at det er veldig bra, men dyrt. Men hvor dyrt? Har de både hele innerstøvler og kun såler (pris)? Og hvordan kan jeg vite om det blir bra? Ser også noen steder det er snakk om utblokking av støvler. Går det an å gjøre noe, så støvlene blir breiere rundt leggene også? Som å sette på lenger reimer til spennene f.eks?

Hadde blitt utrolig glad for å få løst dette problemet, for smertene er med på at jeg kvier meg for å reise på ski, da jeg veit at jeg får vondt allerede første heisturen opp... Noen som kan hjelpe meg? wink