Har fått noen dager på NTN nå etter nyttår. Crispi EVO. Begynte på myk fjær og med denne var det litt slark mellom støvel og binding. Måtte også kjøre med bindingen innstilt på 5 for at den ikke skulle løse ut. Etter noen runder i butikken og justering og sånt prøvde jeg uten den midterste fjæra (har som funksjon å skyve bindingen bakover for å løse ut skoa). Da satt skoa mye bedre i bindingen men jeg måtte manuelt løse ut skoa. Prøvde etterpå oppborring og det ga omtrent samme resultat. Kunne også justere bindingen noe mykere, ca 3 uten at den løste ut. Men det var fortsatt noe slark og fikk byttet hele bindingen til typen med harde fjærer. Denne borret vi opp med en gang og den ser ut til å fungere bedre. Skoa sitter bedre, og den føles ikke veldig mye stivere på meg. Det er også mulig å stille den på mykeste innstilling, og da føles den mykere enn det jeg fikk til på den myke fjæra. Det virker som den midterste fjæra som virker i mot de to andre blir litt for sterk i forhold med de myke fjærene. Dette kan muligens forklare noen av problemene ovenfor også.Så etter litt frem og tilbake er jeg veldig fornøyd. Det eneste er vel at Crispi-skoene har gått ut litt vel mye på de dagene jeg har brukt de, jeg skulle nok egentlig hatt en størrelse mindre. Så får prøve å evt få byttet de med noen i motsatt situasjon.