Jeg håper produsentene/importørene leser tråden, selv om de ikke svarer. Det er mye verdifull tilbakemelding på systemet i tråden, spesielt når det kommer til kommentarer ang. slark i overgangen mellom binding og støvel og andre produksjonsfeil.
En kompis med dette problemet kontaktet Crispi og Rottefella, og ikke overraskende skyldte de på hverandre. Jeg mener dette er noe korttenkt. I startfasen selger de ikke bare et produkt, men forsøker å få stablet en ny standard på bena. I et marked som ikke akkurat er preget av forandringsvillige konsumenter er dette vanskelig nok. Hvis i tillegg de første som kjøper systemet blir misfornøyd grunnet en barnesykdom, og i tillegg ikke får hjelp til å løse problemet vil disse neppe anbefale systemet videre. Og vi snakker ikke om den gjengse konsument, men antakeligvis den personen i familien/vennekretsen som alle andre spør om råd når de skal kjøpe inn nytt utstyr. I verste fall er jobber entusiasten selv i en sportsforretning...
Det koster kanskje litt penger å bytte ut sakene til misfornøyde kunder, men på lang sikt lønner det seg nok i form av fornøyde ambassadører for den nye standarden.