Sitat snøkvit:Onward : thnx og kva stille har du dine på ? mine står på 3 no.har blizzard titan 9, crispi evo og medium NTN bindingar..snakka og med ein som har køyrt på NTN snart eit år, og han sa at ein måtte rekne med ein del tilvenning..

Jeg har mine orange bindinger med grønne(?) fjører stil til 4,5 nå. Fant ut at ved å stille bindinga hardere hjalp den til med å bøye skoa. Kunne godt tenke meg å prøve blå eller røde fjører. Men det er totalt uaktuelt å gi over tusen spenn for noen fjører, på oslo sportslager nevnte de 750 for et sett, syntes det var ille nok.

Rottefella: sett ned prisen til 200 så kan folk kjøpe flere sett og finne noe de liker. Fornøyde kunder = god pr.

Etter tips fra telemarktips.com har jeg nå helt en halvliter kokende vann i hver skotupp, venta et minutt før jeg helte det ut. Da ble skoa myke gitt smile Mulig de blir like stive når de blir kalde igjen da... Jeg fikk iallefall kneet ned i skia for første gang nå på stuegulvet. Sto å fleksa et kvarter før jeg ble lei.