Prisene i norske butikker er ikke bra i forhold til utlandet, men det har kanskje noe med hva de som jobber i norske sportsforretninger tjener, hva lokalene koster og andre utgifter butikkene har å gjøre.Jeg har ikke oversikten, men jeg er helt enig i at det er for dyrt.

Men, så tropper ikke jeg opp på den lokale sjappa mi og kjøper ski, bindinger, sko, hjelm, staver og full bekledning og drar visa-kortet med et glis heller.Jeg rister like mye på hodet hver gang jeg ser "brifere" som bruker 20 minutter på å la selgeren overtale dem til hva de trenger og kjøpe full pakke til fjaksti tusen.Disse folka er de sanne gærningene, de driter i hva det koster, jo mer jo tøffere, ski til under 8000,- er for pingler..Og det er klart at da går det an å drive butikk og selge dyrt.

Det finnes en del slike mennesker som synes det viktigste er å ha det nyeste og dyreste stæsjet, og at andre ser at de har det.Godt at de har råd til å holde de lokale sjappene våre igang, slik at vi andre kan kjøpe restene som kommer på tilbud.