Til animal:
Eg brukte 4 dager på å finne meg sko som eg likte. Prøvde mange merker. Hadde egentlig bestemt meg for Nordica, men under varmetilpassninga, så spurde eg han som monterte bindingene mine om crispi evo ville gå ned i vanlige alpinbindinger. Vi testa, og d viste seg at tyrolia mojo hadde ingen problemer med den støvelen. Eg prøvden den på meg, og følte at eg sat mykje meir fast i innlegget, og hælen gjekk ikkje å bevege so mykje opp og ned. Alikevel behagelig og stiv nok, og kjende ikkje mykje forskjel til foroverflex. Det virker til å være 2 stille på støvelen til korr mykje du vil støvelen ska vinkle i beine. Har rennt i 15 timer med d allerede, og e godt fornøgd.
Mulig du meiner eg e klin kokkos, men d seier meir om deg enn meg.(spesielt da du brukar caps lock for å uttrykje d) Stod vel ein liten bit om skikk og bruk i forumreglane. Hoppa du over d då du registrerte deg?Svaret er vel "nei" til trådstarter om ntn går an å kombinere som alpinbinding, utan modifikasjon, men "ja" til at skoa kan brukast til enkelte freeride-bindingar, og randonee. Då må du ha deg to sett ski, men slepp to sett sko.