Takk for bra tilbakemelding. Jeg gikk først til samme MX sport butikk som jeg kjøpte skiene. Der ble jeg nærmest avvist da jeg kom inn. Han ringte meg dagen etter og sa han hadde snakket med levrandøren, jeg presiserte da at jeg ikke hadde kjørt noe annet enn forsiktig i løype slik som ferskinger ofte gjør. han mente det ikke fikk hjelpe og at jeg mått kjøpe nye ski. det beste han kunne gjøre var å gi meg rabatt på nye ski. Jeg gikk så til en annen MX sport i håp om å møte litt bedre kundeservice. han jeg traff der skjønte min frustrasjon men sa han ikke kunne gjøre noe uten å snakke med levrandør. Det tok da en måned, der jeg var innom flere ganger i uken for å høre om det hadde skjedd noe mer, til slutt hadde han som var ansvarlig for saken sluttet å det var en ny som fikk ansvaret etter en uke fikk jeg så vite at levrandøren ikke godtok reklamasjonen, men jeg fikk nummeret til han. dette var i går og har ikke rukket å ringe i dag. Men får ta det på mandag. Er forferdelig skuffet over den generellt dårlige kundebehandlingen. Må få si at jeg ikke ville vurdert å reklamere på skiene dersom jeg hadde utsatt skiene for noen som helst belastning som kunne være grunn til at de knekker.