Sitat Storfiskarn:Har vært bare en gang i bakken der, og jeg synes for det første bakken får litt for hard kritikk av proffe kjørere på forumet. Det er da mer enn bratt nok for de av oss som ikke er "ekstremister". Den er kanskje litt smal noen steder, og er rimelig isete og hard mange steder, men jeg tror ikke myrefjell noen gang har tenkt å tilfredsstille alle som liker "fritt fall"... Det må jo være "noe" med anlegget siden det drar så mye folk!

Det som er "noe" med anlegget er jo at det har fått så ufattelig mye pressedekning. Når alt fra lokalpresse til FriFlyt dynger folk ned i pressemeldinger blir jo folk nysgjerrig, og da tar de like godt turen. Syns det er rimelig idiotisk at de ikke la anlegget til et fjell hvor det iaf var muligheter for å bygge heiser som kunne tiltrekke de litt mer viderekomne kjørerne, for Myrefjell har jo akkurat like stort potensiale som Tromsøbrua.. Kult nok at det er gøy for barna å kjøre der, men hva skal egentlig foreldrene gjøre? Skjære av seg kroppsdeler i kjedsommelighet? wink

Jaja, men investorene skal jo få bruke pengene sine slik de vil. Syns bare det er så ufattelig irriterende når de lovte folk Nord-Norges største alpinsatsing noensinne, og folk istedet ender opp med verdens dølleste hyttefelt. Og de planene om snømannland og blånisseland gjør jo bare parodien fullkommen etter mitt syn..