Nyskjerrig som jeg var måtte jeg ta turen innom, derimot med bortimot ingen forventninger.Var veldig skuffet over hele anlegget!

Nå er det nå slik at det er mange småbarnsfamilier og nok av hobby-skientusiaster som sikkert drar nytte av anlegget. Men det får da være grenser for villedende markedsføring! Får frysninger nedover ryggen..

Flirte også litt når jeg hørte hvor de henviste oss når vi spurte om muligheten for "afterski", nemlig til pizzabarene Jokern og Pizzakjellern som ligger omkring 30 min. kjøring unna. Afterski på pizzabar, Jess?!

Det hjelper så lite at de har lovet å fordoble anlegget innen utgangen av 2008 når man ikke har noe høydemeter å ta utav, og dermed "miste" enda flere potensielle skikjørere.

Reagerer kraftig på at det ikke skal være mulig å få til et vellykket storsatsingprosjekt i vakre Nord, er selv fra Tromsø å har kjent på endel av de nydelige fjelltoppene vi har å by på. For og nevne noen, flere muligehter i Lyngen, Senja og Indre troms deriblant Den sovende soldat, Fagerfjellet, Istind, Spanstind.