Sitat Garfield:Joda, skal ikke si meg uenig i det som er sagt her.[b]arilderbest2[b]: Myrefjell hadde sagt i forveien at de håpet å få toppheisen åpen til åpningen, men hadde ikke sagt at den var det. Det var det derimot media som gjor. Var vel flere store aviser som skrev om åpningen av myrefjell, der vart det sagt at de åpnet både barnebakken og toppheisen. Så den er det media som har skyld i.Skal også sies at de hadde veldig uflaks med været i lang tid, lite snø og veldig mye regn.Bildene de har presentert i promotering av annlegget er virkelig mislendende. Burde få en kraftig smekk over fingrene for de ja. plasseringen er tragisk. Ikke noe mer å si om det.Har vært en god del i annlegget og kjørt en god del utenfor løypene. Hvis man vet hvor man skal finner man noen fine plasser å kjøre, der e det såpass bratt at man flyter greit, og det ikke er så alt for mye skog. Langt i fra verdens beste annlegg, men heller ikke verdens dårligste. Alt hadde vært så mye bedre hvis det hadde vært plassert på en annen plass. Hadde det vært noen andre investorer hadde det vel sikkert vært tilfelle også, men hovedprioriteten til disse investorene er ikke å lage bra alpinannlegg, det er derimot å finne plasser det er fint å lage hytter som de kan selge til dyre priser.

Om mediene reklamerte med det, og Målselv ikke dementerte det, er Målselv fortsatt like forjævlig ubrukelig. Vi ringte dagen før og spurte om heisen ville være åpen, og fikk ja. Jeg kan uten tvil si at Målselv er det mest bedritne stedet jeg har vært på noen gang. Om så terrenget utenfor, på utvalgte plasser er fint, er det vel og bra. Hovedgrunnen til at jeg ikke stortrivdes, og ser sint på det i ettertid, er markedsføringen, bortkastet tid og penger på å dra til stedet. Beklager nok en gang dialektmobbingen, det er ikke personlig ment, men det satte en jævlig bra spiss på besøket.