Jeg vil herved komme med en advarsel til de som vurderer å ta turen til den nye "storsatsningen" i Nord-Norge.

Det er jo positivt at det satses og bygges noe nytt i landsdelen og de greian der, men makan til ubrukelig skisenter har jeg aldri sett før. Når de i tillegg bruker bilder som faktisk er fra Hemsedal og Lyngen for å promotere (lyge på seg) om hvordan det ser ut så er det ihvertfall på sin plass med en knallhard kritikk.

Jeg testet anlegget i helga, men selv om jeg hadde lave forventninger i utgangspunktet ble jeg faktisk veldig negativt overrasket. Terrenget er helt ubrukelig, latterlig flatt og har altfor tett skog. I tillegg er heisene sykt trege. Selv ved en 50 cm pudder funker det veldig dårlig. Jeg betalte 190 kr for to timer pluss bensin, kjørte to turer og stakk der fra. Føler meg jævlig lurt og føler det er på sin plass å si fra! Nå får jeg sikkert kritikk for å være en surpeis og jeg vet at det ikke er ferdig utbygd. Jeg vet hva som er utbyggingsplanene og det vil nok hjelpe lite. Så er det sagt. Ha en fin dag!!