Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Nye ski til "nyebegynner"
#142113 11/02/2011 10:03 AM
Hati Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei

Har lest gjennom en del tråder, men ser nå at jeg er nødt til å spørre da den teorien jeg hadde om at AR7 funket utenfor løypene ble slått sprekker i.

Har stått lite ski de siste 2 årene, men har før det flere år med ski og brettkjøring på ermene.

Er ute etter ett par twintip ski for bruk både til litt hopp og sprett, men og kjøring utenfor løypene / pudder.

Var så og si klar til å bestille ett par AR7 i 176 ( er 178 selv, noen som anbefaler noe lengde?)

Er AR7 forsatt en "rett" ski eller er det andre forslag?

Re: Nye ski til "nyebegynner"
Hati #142114 12/02/2011 4:28 PM
Fersking
Fersking

AR7 kan virkelig ikke anbefales hvis du skal ha en allround ski, den er ikke noe spesielt god andre steder enn park.Hvis du vil ha Armada så er vel ARV eller ANT de beste valgene.Hvis du er åpen for andre merker så har Line mange gode ski til dette.Line sir francis bacon som jeg kjører på i år er vel den beste allround skien jeg har prøvd, de fungerer overaskende bra overalt til tross for bredden.Line Blend er også fin til dette.-Sindre

Re: Nye ski til "nyebegynner"
Hati #142115 13/02/2011 11:47 PM
Hati Offline OP
Nytt medlem
OP Offline
Nytt medlem

Hei og takk for svar!

Det ble ett par Salomon Lord ski i første omgang, i ca. samme høyde som meg smile

Spent på hvordan de blir smile satser på at det blir braHvis ikke blir det ett par ski til.