Selv følgelig har man gjort noe feil når man blir tatt i skred. og dere må ikke tro jeg ligger ut denne videoen fordi jeg tror det er kult med skred eller noe.. legger de klippene ut fordi andre skal se hvor lett det er.. jeg var selv ikke med på ski den dagen det første skredet var filemt.. men snakket med de som kjørte der og alle var enig i at man sitter igjen med et støkk i kroppen etter noe som dette..
i det siste skredet. der men litt lystigere musikk er det jeg som filmer. her var det meldt om lite skred fare i området ( ikke at man bør stole på målinger ved trekket, fordi det kan være helt andre forhold litt utenfor trekket. så kansje det er litt dumt med at trekkene legger ut skred faren. gjør at folk tror det ikke kan gå skred.)men det hadde vært kaldt lenge og blåst på toppene. vi kjørte ned til denne steinen og skjønte da at det var blåst mye og skredfare i landingen. men så på det som verre og bli tatt på vei oppover igjen.
vi kjører selvfølgelig med skredsøker og er fult klar over at dette ikke er noe forsikring mot og bli tatt av skred. har selv lest boken skredfare, vet ikke med de fra det andre skred, men skal viderføre det til de..
synnes det er ganske positivt at så mange interesserer seg skred og slikt.
håper gjerne på mer tilbake meldig .D og gjerne noe om filmen.. hadde egtlig tenkt oglegge ut videoene i egen film istedenfor. i sakte film så man så når det sprekker og slikt.