Kitzbuhel = AMAZING! Vi var ca 50 stk som var der i vinterferien i fjor, og det ver helt fantastisk! Jeg rant i løypene når jeg var der, men det var jo helt fantastiske løyper! Når du renner ned mot byen så krysser du utforløypa flere ganger, og du vil fort skjønne hvorfor alle alpinister gruer seg til å suse ned i 120 km/t. Kan ikke si så mye om off-piste mulighetene, men etter det jeg fikk med meg så var de ikke så mye spor utenfor løypene. Det var endel skog og Bratte killer daler som så ekstremt fristende ut, men det er litt kjipt å ende livet sitt på skiferie. Jeg ville såfall fått med meg en guide vist jeg skulle beveget meg utenfor løypene.
Ellers så er jo byen ganske grei da. Må anbefale Londoner som perfekt for Afterski! Den ligger rett over gata for Mc'Donnals. Helt Sinnsyk stemning! Vi prøvde ut noen andre afterski'er, men det endte med at vi gikk tilbake på Londoner. Vist du er glad i oppmerksomhet vil jeg anbefale deg å ta på en Helt/onepiece! Det gjorde jeg, og det endte med at jeg måtte reise meg på stolen, og se på at resten av lokalet skålte for "Norwegian Fashion!" Andre ting jeg kommer på i farten er at det er et relativt bra badeland der. Var der ikke selv, men noen kompiser var der nermest hver dag, så regner med at det var morsomt. Vist du er interesert i fashion så er det jo faktisk en Louis Vuitton butikk der. I tillegg til ett titals med sportsbutikker!
Eh.. JA! Jøss, jeg ga deg litt å lese på der ja;) Men du får ha en god Vinterferie du da, og hilse Kitzbuhel fra meg! : -)