Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Kitzbuhel - Noen som har vert der i det siste?
#141817 23/01/2011 8:14 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Heisann, jeg skal ned til Kitzbuhel i slutten av februar (vinterferien. noen som har vert der i år, eller kan si litt om forholdene? hvordan er det med off-piste muligheter og pudder?

er byen spennende? butikker, kino, etc.?

takker så mye for svar! = )

Re: Kitzbuhel - Noen som har vert der i det siste?
ADHDungen #141818 23/01/2011 11:19 PM
Ringrev
Ringrev

Hvis du såg på wordlcup'en der i helgen så ser du at de har fått et lite dryss med snø, men det er lite snø der nede og det har nettop vært en heftfig mildvær overalt i alpene, så de trenger mere snø der nede.

ADHDungen #141819 24/01/2011 7:49 PM
Medlem
Medlem

Kitzbuhel = AMAZING! Vi var ca 50 stk som var der i vinterferien i fjor, og det ver helt fantastisk! Jeg rant i løypene når jeg var der, men det var jo helt fantastiske løyper! Når du renner ned mot byen så krysser du utforløypa flere ganger, og du vil fort skjønne hvorfor alle alpinister gruer seg til å suse ned i 120 km/t. Kan ikke si så mye om off-piste mulighetene, men etter det jeg fikk med meg så var de ikke så mye spor utenfor løypene. Det var endel skog og Bratte killer daler som så ekstremt fristende ut, men det er litt kjipt å ende livet sitt på skiferie. Jeg ville såfall fått med meg en guide vist jeg skulle beveget meg utenfor løypene.

Ellers så er jo byen ganske grei da. Må anbefale Londoner som perfekt for Afterski! Den ligger rett over gata for Mc'Donnals. Helt Sinnsyk stemning! Vi prøvde ut noen andre afterski'er, men det endte med at vi gikk tilbake på Londoner. Vist du er glad i oppmerksomhet vil jeg anbefale deg å ta på en Helt/onepiece! Det gjorde jeg, og det endte med at jeg måtte reise meg på stolen, og se på at resten av lokalet skålte for "Norwegian Fashion!" Andre ting jeg kommer på i farten er at det er et relativt bra badeland der. Var der ikke selv, men noen kompiser var der nermest hver dag, så regner med at det var morsomt. Vist du er interesert i fashion så er det jo faktisk en Louis Vuitton butikk der. I tillegg til ett titals med sportsbutikker! wink

Eh.. JA! Jøss, jeg ga deg litt å lese på der ja;) Men du får ha en god Vinterferie du da, og hilse Kitzbuhel fra meg! : -)

Takker for svar!
ADHDungen #141820 24/01/2011 10:14 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

Bare fint med fyldige svar : )jeg er 15 så afterskien kan jeg nok se langt etter. min bror derimot vil nok ta tipset, ettersom om han er godt over tyve. ville nok fått med meg en guide hvis jeg skulle utenfor løypene ja.

badelandet må jo oppsøkes ! : )

ADHDungen #141821 25/01/2011 8:45 PM
Medlem
Medlem

Hehe smile Ja, jeg er jo bare 15 selv da, men gøy å gå på afterski å henge med di gamle fordi! laugh Bare en holder seg til cola å redbull! wink

hehe
ADHDungen #141822 27/01/2011 12:10 PM
Fersking
OP Offline
Fersking

jaha, det var jo artig da! denne afterskien blir nok avlagt et lite besøk : )!

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå