Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
ski, bad gastein?
#141753 19/01/2011 10:22 PM
Sga Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Jeg skal og en venn skal til de bad gastein (østerrike) i vinterferien. Jeg er veldig keen på og oppgradere ski utstyret, gjerne noen ordentlig freeride ski, f.eks. Armada JJ eller Kästle, med noen randonee f.eks marker duke. Men siden prisene er så høye her i Norge har jeg ikke råd.Jeg tenkte kanskje jeg kunne få noe ganske mye billigere i bad gastein, spesielt hvis jeg kjøper noen fra fjor året.Hvis noen av dere vet sånn cirka hva det koster der og kanskje hvilke butikker hadde det vært supert!!!

First Decent
Sga #141754 19/01/2011 11:33 PM
KAP Offline
Fersking
Fersking

Er en butikk som ligger sentralt i Bad Gastein, om det blir så mye billigere vet jeg ikke..

Ellers er Bad Gastein en fantastisk plass, sportgastein har bra offpiste, ta dere gjerne tid og råd til å kjøre sherek, her bør man ha guide om man ikke er med kjentfolk.

Felsentherme er fantastisk etter en dag på ski, varme kilder gjør at de har utendørsbaseng som holder 35 grader...

Re: ski, bad gastein?
Sga #141755 20/01/2011 7:29 AM
Fersking
Fersking

Det ligger flere sportsbutikker midt i sentrum, men gode tilbud på freeride/randoutstyr er det ofte i en butikk som ligger på hjørnet av hovedgaten oppe ved jernbanestasjonen. Krysset som går ned mot Salzburger Hof, rett før Shellstasjonen. Men hvor billig utstyr er i Bad Gastein vet jeg nå ikke. Reis litt lenger ned i dalen, alternativene er mange.