Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Salomon ghost.
#141742 19/01/2011 7:52 PM
Bendick Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei smile jeg driver og ser etter nye støvler, er på utkikk etter en god frikjøring støvel, med 100+ i flex wink pris er ikke så farlig.takk! smile

Ghost
Bendick #141743 20/01/2011 1:59 PM
Medlem
Medlem

Ja, du foreslår jo selv Salomon Ghost og den har jo 130 i flex og med to spenners løsning som jo er ganske praktisk. I tillegg så har også skallet på denne justeringsmuligheter (må ha proff hjelp) så det burde gå an å få en god fit med denne. I utgangspunktet kan vel alle støvler blokkes, men jeg mener å ha lest at denne er mer "block-ready" enn andre. Den bør jo passe sånn noenlunde i utgangspunktet da.OG: du er i veldig godt selskap, veit at dette er støvelen bla Cody Townsend sverger til. 4500,- veil.

Et billigere alternativ blir jo f.eks. Salomon Shogun (3500,- veil) med 100 i flex.

Re: Salomon ghost.
Bendick #141744 20/01/2011 2:14 PM
Entusiast
Entusiast

Jeg foreslår alle støvler med mer enn 100 i fleks - OG AT DU PRØVER DE! Ikke kjøp usett. Salomon Ghost kan være den perfekte støvelen for deg, men jeg får nesten ikke foten ned i den. Gjør jeg det så får jeg krampe etter noen minutter med den på.

Alle støvlene du kommer til å få foreslått er helt sikkert verdens beste på den rette foten, men på din? Det kan bare du svare på selv. Om du søker litt her så vil du fort finne tråder som er starta av folk som får så vondt av støvlene sine at de såvidt greier å kjøre på de overhodet. Ikke gjør samme feilen; ikke kjøp en støvel fordi en ukritisk nisse her på forumet tror sin favorittstøvel passer alle.