Fatboy; Jeg er helt enig med deg, Line SFB ser helt topp ut hadde de bare vært i 190-195 cm.

Har sjekket litt rundt og det kan virke som at Vølkl har tatt tak i mye av problemene med kvalitet. Antall reklamasjoner har visstnok falt dramatisk siste året og det er jo et godt tegn.

Så hvis jeg skal gå for en ski jeg kan bruke til alt, med klar vekt på off-pist/skog, kan det tyde på at jeg bør gå for en Vølkl da jeg er superfornøyd med mine Mantra. Jeg opplever de som lettsvingte under alle forhold, både off piste og i preparert bakke. De mangler bare litt på flyten i pudder, noe jeg antar har med lengde og bredde å gjøre.

Jesting sport mente Gotama var mer lekne i skogen enn Katana, og det er en viktig faktor for meg. Jeg liker kombinasjonen av lekenheten til Mantra samtidig som jeg kan dundre ned som et tog gjennom alle slags snøforhold når jeg føler for det.

Så valget står fortsatt mellom S7, Gotama og Katana og jeg er fortsatt ambivalent. I tester på div skimagasin og forum så scorer jo S7 langt høyere poengsummer enn Katana og enda høyere enn Gotama, så jeg er i tvil....Noen flere som har synspunkter eller erfaringer med noen av disse skiene??