Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Freeride / Freestyle på vgs
#141401 05/01/2011 5:47 PM
Åsbø Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

Hei! Skal begynne på vgs til høsten å har derfor begynt å tenke på hva jeg vil. Aller mest vil jeg bruke skia mine så jeg har lyst å begynne på idrett å ta freeride eller freestyle. Lurer derfor på om noen vet om noen skoler som tilbyr dette? Jeg vet at Oppdal har Freeride, og at Voss har freestyle (vist jeg ikke tar hel feil). Men siden jeg er mest gira på freeride så synst jeg oppdal var litt langt borte når det ikke er internat skole. Så er det noen som har erfaring, tips å alt annet jeg bure vite så hadde det vert Supert ! :wink

Re: Freeride / Freestyle på vgs
Åsbø #141402 06/01/2011 8:42 PM
Tørr bak øra
Tørr bak øra

Jeg går på kvitsund gymnas, som ligger i vest- telemark! Ikke no linje på skola som har med ski å gjøre, men skolen ligger nærme både røldal, rauland og vrådal, som er snørike veldig fine off piste plasser smile

Internat kan du nok glemme uansett
Åsbø #141403 06/01/2011 8:54 PM
Fersking
Fersking

Tror du skal slite med å finne en videregående skole med internat... det har i hvert fall ikke jeg hørt om. Men hybelliv er dritfett. Gå for oppdal du, mange flinke frikjørere ha gått der (torgrim vole, eirik finseth, aksel lund svindal, grete eliassen med flere).

Hvis du mente internett, så har de sikkert d i oppdal

Åsbø #141404 06/01/2011 10:05 PM
Veteran
Veteran

Sitat Spøkemann:Tror du skal slite med å finne en videregående skole med internat... det har i hvert fall ikke jeg hørt om.

<p></p>
Flere "spesiskoler" som har internat, f.eks Sygna Vgs.

Åsbø #141405 06/01/2011 11:55 PM
Åsbø Offline OP
Medlem
OP Offline
Medlem

Sitat Spøkemann:Tror du skal slite med å finne en videregående skole med internat...

</p>

De er ofte privatskolene som har internat. Sånne kristlige som relgel... men det er på en måte lettere å bo på internat når det er så langt borte føler jeg. -Da er det jo alltid noen som lager mat å kan dele med meg, siden morra mi ikke skal være med på flyttelasset liksom.. wink (ironi)<p>Men vi får nå se hva det blir til. Vist ikke så blir det i hvert fall breddeidrett på meg wink