Hentet fra forum og hjemmeside og google oversatt..

Jeg kjørte denne bindingen nylig. Jeg fant det å være merkbart mer rigid enn Freeride Plus. Jeg derimot fortsatt trodde det var mangler i sikkerheten. Jeg fortsatt ikke føler at jeg kunne stole på dette bindende for aggressive innenfor rammen ski eller høy konsekvens backcountry ski.

i motsetning til Dukes, disse bindingene er i stand til å bytte fra ski til touring-modus uten å fjerne boot, noe som kommer godt med i bratt ansikter og dyp snø når klipping støvler i og ut av bindinger kan være en problemfri. Black Diamond har gjort en rekke forbedringer til disse bindingene i år hvor de viktigste var vridningsstivhet for forbedret kontroll. I touring / alpine binding avdelingen jeg vil gå for disse eller markøren Dukes

Turen modus er mye mer effektivt enn Freeride Plus. Way bedre.Lytt tilLes fonetiskOrdbok - Vis detaljert ordbokresultat

? Fritschi Diamir's Power Transmission Control bruker lange, brede baseplates å overføre kraften jevnere over hele ski for økt kontroll? Gliding Teknologi gir støvelen et naturlig roll-off punkt mens du vandrer rundt, noe som reduserer det rare tip-toe følelse