Hei alle skivenner :-)Jeg koste meg i Hemsedal på søndag, og det gjorde mange av dere andre også. Flotte kunstsnø forhold. Jeg drømmerfortsatt om åpningen i fjor, der jeg faktisk fikk kjørt pudder. Mange andre drømte også om pudder i helga, det var påfallende mange med brede brede pudderplanker.... Noen klarte også å carve dem i høy fart ned kunstsnø bakken. Men de aller fleste sladdet rundt som en danske på sommerhjul ;-) men det kunne kanskje komme pudder i løpet av dagen, eller var utstyret så nytt at det måtte prøves uansett? Jada, det finnes i dag breie ski som kan brukes til alt, men det kan ikke måle seg med en råvass storslalåm carver. Jeg selv koste meg med en sløv parkski der jeg og min datter øvde oss på diverse baklengskjøring. Det viktigeste er å ha det gøy, når jeg ser guttene i 6xl så må jeg dra på smilebånet. De er søte da.... Men de er flinke, og de har det gøy. Ski er lek. Kjøp de breieste skia, kjør med den breieste sladden og det breieste gliset:-)) God vinter!PS! ser du en mann med det siste av utstyr og marve look.... Så er det king coomba NB! Ikke glem sikkerhetsutstyret, de høyeffektive snøkannonene i Hemsedal kan begrave deg i løpet av minutter;-)