Har selv Quest 12, og har vært meget fornøyd. De er knallgode å kjøre med og helt ok å gå med. De er solide og tåler en trøkk. De har også vært komfortable for min fot, med dette vil jo være opp til den enkelte fot. De er forholdsvis brede foran, men føles ganske tight i hælen og ankelen. Innerskoen syns jeg personlig var litt for tykk og mjuk, og jeg følte at jeg mistet litt følelsen med soen p.g.a dette, Jeg byttet derfor ut innerstøvelen, men igjen; dette vil vel være opp til den enkelte. Smak og behag altså.

På den annen side skal det jo nevnes at salomon har en mørk, svart flekk på samvittigheten i forbindelse med dennne skoen; den Dynafit-kompatible sålen som kom med skoen i fjor (klokelig nok ikke tilgjengelig i år) var av et meget slett håndtverk og forårsaket en stygg ulykke i USA i fjor. Så om en føler seg komfortabel med å kjøpe skoen med dette i mente må jo igjen være opp til den enkelte (selv kjøpte jeg skoen i fjor før alt dette med tech-sålen ble kjent).

Jeg kan i alle fall anbefale skoen som en svært solid sko med god demping og som funker overraskende godt å gå med.