Hei, lurer på en sak. Jeg er 193 høy, og så vidt jeg har lest og som jeg vet så skal man ha et brett som ca +/- rekker til haka. For meg vil det tilsvare 171-172cm. Har merket at det er nesten ingen som selger så lange brett lenger, finner nesten ingen i utlandet heller, når jeg var kid og begynte å kjøre var ikke dette et problem. Har et gammelt Palmer brett som jeg har hatt i 16år på 170cm som jeg har vært veldig fornøyd med og som faktisk fortsatt er i veldig bra stand, men kan ikke la være å klø meg med tanken på et nytt brett.. Er det sånn at de nesten bare lager brett for de kortvokste/normale for tiden, eller funker det greit å være 193 og kjøre på et 164-166 brett, hvor mye har egentlig 5cm forskjell å si på et brett? Har aldri prøvd å kjøre på et kort brett selv, så jeg vet rett og slett ikke.. Veier forresten 86 kilo. Hvis det er noen som vet hvor det går an å få tak i et lengre brett egnet til freeride her i norge eller i Europa, vær vennlig og hiv over en link. Takk på forhånd.