Har både dyanfit og duke. Har hatt noen utløsninger med dynafit grunnet for løse bindinger, og har hatt problemer med ising og utløsning på isete traverser med duke.Synes velget er enkelt: skal man ha noe som fungerer med slalomsko, eller som man skal bruke hovedsaklig i bakke så velger man duke, ellers velger man dynafit.

Dynafit-oppsettet mitt nå er mustagh ata sl på 187 og st-bindinger (på din 10). Dette er utstyr som jeg stoler 100% på. Har testet de i bakke, i Jotunheimen og i rennene på Gaustatoppen. Dersom jeg skal kjøre isete renner der jeg kanskje må straightline over harde slag kan jeg låse bindingene slik at de ikke kan løse ut. Ytelsen nedover er 80% av BD Corvus/duke/alpinsko...noe jeg synes er helt greit for topptur. Null problem å kjøre storlalom ned rennene på Gaustatoppen så fremt det ikke er veldig isete - da begrenser skiene.Ellers synes jeg duke virker svakere enn dynafit... Skal du ha den mest robuste bindingen bør du satse på dynafit speed....men ft/st er nok bedre for de aller fleste.