Hei !Var en liten "treningstur" på Rødtind idag ca 500m i ,strålende vær .Skulle egentlig vært på Buren men trodde ikke det skulle bli så bra vær,så jeg fikk meg kun tre "koseturer"Har EHP 179 med voile swichback,en kombo som veier ca 2800 pr ski så det er goood trening på oppoverturen.Skiene er klassiske pudderski mee lite innsving(40m radius) .En kan kjøre både tele og alpint med disse skiene.Hvorfor de kaller dem tele skjønner jeg ikke(salgstriks:twisted)Skiene elsker pudder og flyter fantastisk godt ,nesten en surfefølelse De liker FART og dermed naturligvis store svinger.Tidligere hadde jeg kortere ski med mere innsving og dermed ble det mere svinging.Tror EHP skiene er enda mere lekne hvis de kjøres med rando/alpinbindinger-dette er noe jeg skal prøve når dynafitbindinger er innkjøpt.Forholdene var så fine i dag og skiene fløyt så godt ,på kun noen cm puddere, at jeg måtte ha ta med to ekstra turer:twistedMEN når jeg begynte å presse dem til kortere svinger protesterte dem og jeg måtte smake litt på snøforholdene:razzTror jeg kommer til å få mye glede av disse skiene bare de får perfekte arbeidsforhold dvs PUDDER!

RIN