Har heldigvis ikke brukt min, men får vel teste den under sesongens siste afterski:). Btw;ønsker du å imponere i en heiskø i både inn- og utland, anbefales det at du kjøper en slik en. Ikke noe får deg til å fremstå som mer hard core;)
Var hele sesongen i Østerrike og det første som slo meg var at utrolig mange flere enn jeg hadde trudd kjørte med en form for ABS. Alt fra småbarnsfedre og deres koner til toppturentusiaster og selvfølgelig drapå kjørere. Det er heller ikke lengre patent så fler og fler produsenter kommer nok med ABS som igjen fører til lavere priser;) Snakkte med en kar som hadde utløst sin tre ganger og mente at hver gang hadde han hatt bruk for den.Dette blir litt feil igjen, må ikke bli slik at man tenker ja jeg har ABS derfor kjører jeg plasser jeg til vanlig ikke ville kjørt. Hører med til storyen at vedkommende var profesjonell frikjører. Men det kommer nok mer og mer. Husker når ryggplata var "hardcore" og nå er det standard. SLik kommer nok GARANTERT ABS også til å bli. MEn mitt tips til dere som vil kjøpe er å sitte på gjerdet litt dersom du veit at du ikke skal kjøre i skredfarlig område i nærmeste framtid. Og all respekt til VPG som har tatt inn sekkkene men det er nesten halv pris dersom du kjøper i utlandet.
Ja, jeg skal noen turer til utlandet før neste sesong, og skal jeg være 3 mnd i Chamonix. Så skal nok uansett ha meg slik, hvilket merke det blir gjenstår å se.