Bytt sko! Jeg ble kvitt 13mm skosåle når jeg byttet sist! Burton Driver-X har samme sålelengde som skoa du har nå, i størrelse 46! Der sparer du en hel centimeter! :)Dropp Jones carbon, med mindre du bare MÅ ha det for å vise at du er storkar med my peng og liten litjkar. wink Venture lager mye bedre brett enn de aller aller fleste der ute. Men ville valgt FURBERG om det er et bad ass frikjøingsbrett du er ute etter. Du er inne på det selv, og det er med god grunn nettopp Furberg ofte trekkes frem. Sooooo smooooth ride! Har kjørt 173 split med samme stance som deg i vinter. Dessuten tror jeg det er en bug i formelen din da de fleste frikjørings brett ikke er true twin. Kan overhodet ikke matte, men selv med sentrert stance vil bakerste binding (som gir dragproblemet) stå over et smalere del av brettet en fremste binding da brettet har taper..Uansett, detaljer og små millimeter. Bytt sko til noe smartere. Brettet du til slutt havner på vil uansett være bedre enn det du kjører på nå. Furberg split 173 har i allefall gjort meg til en lykkeligere og bedre splitboarder. Og jeg har større føtter enn deg! Neste år blir det montert med Phantom bindinger og harde boots. Gleder meg allerede! Lykke til! smile