Hei
Jeg er en nybegynner når det kommer til ski(alpint), og har bare stått en sesong etter jeg "la opp" som 13 åring og byttet til brett. Men nå er jeg ihvertfall tilbake til ski og har stått veldig aktivt i vinter.
Ved starten av sesongen kjøpte jeg meg noen parkski, ettersom de fleste vennene mine kjører stortsett i parken. Men jeg har funnet ut at min lidenskap ligger mer utenfor løypene enn det gjør innenfor.Derfor tenkte jeg at jeg skulle gå til innkjøp av ett par ski til som jeg kunne bruke når det er gode forhold utenfor løypene. Akkurat nå ønsker jeg en ski som kan brukes mest utenfor løypene og litt i park. På sikt kjøper jeg nok en dedikert pudderplanke, men det må nok vente ett år eller to.
Jeg er i utgangspunktet ute etter ett par K2 Obsethed eller Line SFB. Henholdsvis i lengdene 179 og 182. Dette ser ut til å være vanskelig å finne til allrighte påske/sesongavsluttnings priser. Ihvertfall de riktige lengdene. Er det noen som har sett riktig lengde til meg i en eller annen nettbutikk? (Har googlet det, men med varierende hell). Jeg er også åpen for andre alternativer:)