Sitat simisari:kjøpte meg gotama med duke bindinger for et par uker siden, er 185 høy, veier 83 kg.Jeg kjøpte 194 lange, monterte bindingen freestyle (+/-3) husker ikke om det var pluss eller minus det stod foran freestyle.Skal være dønn ærlig, skiene er en drøm i pudder, men for meg som er vandt til å kjøre carving og storslalåm ski i bakken, så er faktisk gotama ikke det helt store for meg i bakken. Lengde og plassring av binding var bra, hadde jeg hatt muligheten til å flytte bindingen 2-3 cam bakover så hadde jeg kanskje gjort det, men vet ikke hva du da skal si til conrad for å få dette gjort.

Da er vi jo praktisk talt like, ihvertfall ifht. fysiske lover smile

Tror ikke jeg tør å montere freestyle. Det står freestyle +3, boot center og freeride -3. Det tolker jeg dithen at boot center må være 3 cm bak ifht. freestyle. Så da kan jo det være en idé.

Hvorfor valgte du å montere freestyle? Og hvordan kjører du sånn generelt?Har du tanker omkring hvordan lengden føles i forhold til tidligere ski? Mine forrige var kästle 98 184cm, og har aldri hatt lengre ski enn det..