Jeg har tidligere aldri vært så my for dette med spesielle ting for jenter...Føler at vi bestandig får 2. sortering av det gutta boys får og med mer tullete farger og masse fjams! Men dersom jeg fikk velge mellom Gotback og COOMBAck, som er samme ski fast den ene er for jenter den andre for gutter, så hadde jeg gått for Gotback dvs jentemodellen (Fd. Phat Luv). De er stive nok, men det er likvele fullt mulig å kjøre "flat line" i pudderet og bare ligge bakpå siste dm av tuppene :-D Akkurat som i en skifilm. He he.

Hun, den andra dama som hadde Gotback med til Japan har tidligere kjørt telemark men var veldig fornøyd med sine GotBack.

Jeg har Marker Duke på mine og liker dem godt, men det er jo en veldig tung bindning og det blir en del å dra på da man går topptur. Så dersom du tenker å gå topptur tror jeg du kommer bli veldig glad og fornøyd med GotBack og Dynafit (var det ikke det du ville ha?).

Det er fine ski i bakke og, det eneste er at du trenger en del styrke i vristen for å få dem opp på kant. Men dersom du har stått mye på ski så blir ikke dette et problem. De svinger fint og er kul!