Chopsticks er ei mjuk lapseski til bruk til leiking hopping og spretting utanfor løypa og duger vel neppe noko i bakken. Slik som Kuro blir sikkert og denne eit h...ete å køyre med nbår det er is/hardt.
Vurderte Gotama nettom som "kvardagski" når eg skulle handle i haust, men endte opp på K2 sidestash då eg kjøpte meg Kuro for bruk i laussnø.
Om ud vil leike deg i skogen og ha ei lettkøyrd og morsom ski og gå litt på topptur er mitt forslag følgande:
Volkl GotamaMarker Baron (holder massevis for din vekt)Feller frå G3 
OM du ynskjer primært å dra på i åpne fjellsider går du for Kantanaen med samme bindinga.
Sjølv køyrte eg på Line Mothership i 185 i fjorvinter sjølv er eg 173 høg. Denne er i same klasse som Katana, men kanskje meir tungkøyrd. Det var ei RÅ storfjellski med eit enormt kantgrep. Eg fant forøvrig ut at eg ville gå for noko meir lettkøyrd då eg ikkje orkte å dra på max heile tida for å få noko ut av skia. Hadde eit par turar i tungt delvis gjennomslagsføre i skog med desse skia og eg måtte til å ta "lappkast" og tråkke meg rundt når eg skulle svinge..:wink Fikk testa Kuroen samme dag og på samme føret og det var gedigen forskjel. Valget om å handle ei ski med god rocker i var difor enkelt!