Har duke og to par dynafit. Dyanfit zzero sko.Jeg tror dynafit'en kommer til å vare lenger enn dynafit'en - dynafit er sterke. Duke er bra i kjøremode, men virker svak i gåmode. De iser også lett, slik at det kan være vanskelig å låse helen på vei ned.
Vedrørende bakke-kjøring er dette mine erfaring:- velg gjerne litt brede stoppere. Smale stoppere henger seg lettere opp. Er de utbøyd kan de mangle kraft til å stoppe skiene helt - dvs de fortsetter nedover i sakte fart.- det smale parret med dynafit fikk meg til å tenke at jeg kutter ut alpin-bindinger på alle ski bortsett fra race-skiene (Volkl Snowwolf - utrolig bra ski)- alt blir veldig lett. Det gjør at man mister stabilitet. Merker det mest på de brede skiene. De får litt noodle følelse når det hardt. (Skyldes nok også at ski er veldig myke)- noen utløsninger kan få stopperne til å hekte seg opp. Dette er sjeldent, men noe man bør være klar over...spesielt ved bakkekjøring. Dette kan også hende andre bindinger, men av andre grunner. - eksepsjonelt god kontakt med skien. Gjør at en kvikk ski føles kvikk. Gjør også at riller kan medføre ubehagelig vibrasjon rett i foten.- veldig hardt kantisett og slag på skrått kan medføre utløsning