Å fy f digg med litt brettprat.

HELT enig med sist, igjen. Jeg er som KV veldig glad i å skjære svinger i bakken med brett, men med 8 meter klarer jeg sjeldent å holde så lenger jeg ønsker når det begynner å gå fort.

Det har kanskje ikke skjedd mye men det har da skjedd litt med bindinger siden 80 tallet, og det har skjedd mye med støvler og generell kjørestil. Men jeg vet ikke jeg, kom igang litt senere enn deg KV så jeg har ingen førstehåndskjennskap til brett med lang svingradius.

Furb er vel ikke ment å være noe carving brett men jeg holder en knapp på at det kan være morsomt på pudderløse dager også....vi får se!

Dropp de store produsentene! Det finnes massevis av små produsenter som lager vel så gode brett, ofte til bedre pris (jmf furb), med like gode eller bedre garantier, og med spennende ideer - støtt dem. Sjekk ut Venture, Arbror, Trapper, Amplid, Chimera m.fl. De eneste de store har som de små mangler er markedsføringsapparatet.

Kanskje noen her til lands snart starter en egen fabrikk i en låve et sted som ikke bare vil lage ski smile