Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Electric EG2
#137887 20/01/2010 1:29 AM
keano16 Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking

Hei!

Er på utkikk etter nye goggles. Har prøvd Oakley Splice, og de følte jeg var for små. I tillegg synes jeg de ga de meg for smalt utsyn. Vet at dette regnes som en stor brille, men jeg har et digert ansikt. smile

Prøvde et par POC Lobes, og de satt bedre. Dog har jeg nå begynt å sikle på Electric EG2. Derfor har jeg et par spørsmål jeg håper folket her kan hjelpe med.

Hvordan er disse størrelsesmessig ift POC Lobes eller Oakley Splice? De skal jo være store og gi godt utsyn, men har kun sett bilde av dem. Da blir det litt vanskelig å vurdere.

Hvilke linser ville dere anbefale på EG2? Er i utgangspunktet interessert i to glass; ett for soldager og ett som funker i flatt lys etc. Noen som har erfaring med denne; http://boardshop.no/node/15035? Synes for øvrig Oakleys Fire Iridium er kanonfett, og vil gjerne ha et som ligner på dette for soldagene.

Noen som har erfaring med denne brillen, og ulike linser til den?

Alle innlegg settes stor pris på! smile

Dårlig kjøp (spør du meg)
keano16 #137888 20/01/2010 9:19 PM
Fersking
Fersking

Kan ikke svare på hvordan disse brillene er i forhold til de andre du nevner. Men har et par EG2 og vil ikke anbefale disse. Til tross for at brillene har et enormt utsyn dugger de som F!

Vurdere også å kjøpe meg ny briller. Og kommer nok til å gå får Crowbar eller Splice, til tross for liten (mindre) utsyn ryktes det at disse brillene nesten aldri dugger. Briller som dugger kan virkelig ødelegge en ellers fin dag i bakken..

Fri Flyt utgis av Fri Flyt AS | Postboks 4767 Nydalen, 0421 Oslo | Tlf: 22 04 46 00
Ansvarlig redaktør: Erlend Sande | Redaktør: Henning Reinton | Nettredaktør: Tore Meirik
Salgssjef Fri Flyt AS: Alexander Hagen | Salgskonsulent: Magnus Utkilen | Prosjektleder: Lisa Kvålshaugen Bjærum
Daglig leder: Audun Holmøy Røhrt | Nettsiden er utviklet av Fri Flyt Byrå