Sorry Endre, nogle gange glemmer jeg hvor stor forskeld der mellem dansk og norsk kultur, selv om jeg nok efter så mange år i Norge, burde have lært hvordan Nordmenn reagere på "dansk-kritik".

Når jeg stiller spørgsmål, er det selvfølgelig på en måde kritisk - ja, men i ordets absolut mest positive betydning. Jeg siger IKKE, at dere gjør en dårlig job(!), eg bare undres og derfor stiller jeg spørgsmål. Der som en ikke stiller spørgsmål (også kritikske) når en undres, da bliver ingen klogere, og dersom folk ikke bliver stillet spørgsmål, og der ikke reises kritik til den "job" eller de handlinger som en selv udfører, ja da bliver heller ikke denne klogere, og hæmmes i potentiel udvikling.

I denne situation forstod eg ret og slett ikke hvordan dere kom frem til målene, efter eg selv havde stået med skia i hænderne, derfor spurgte eg. Svaret forklare fortsat ikke hvorfor, der er denne forskeld på målebåndet mit og deres, men det er og betydningsløst!!! - eg bare spurgte, i håb om å bli klogere!!! Der som du vælger at kalde dette kritik, jamen det er da bare bra, da håper eg at dere reflektere over kritikken - kanskje kan det bruges til noget i fremtiden, kanskje ikke... Det betyder jo helle ikke noget, men hvis INGEN stillede spørgsmål, ville dere jo aldrig opnå nogen utvikling.

Fortsæt med den gode jobben dere gjør på FF - jeg sætter stor pris på det, og nyder resultatet, såvel på papir som på nettet!!!

Med ønsket om en KONGE vinter, men pudder til pungen for alle!

Rune - en dum-nysgerrig/kritisk Danske, som er kommet til å holde uendeligt mye af dere norske og landet deres!!!