Sitat Stiphstyle:Hei hei!Trenger tips og synspunkter, da det er tid for å skaffe seg et nytt par ski. Jeg har allerede bakkeski, og pudderski for fart og storfjell. Det jeg ønsker nå er en ren lekeski i pudder. Fokus ligger derfor ikke på fartsstabilitet og "godstog"-faktor.Skien skal brukes utelukkende til kos, det vil si jibbing i pudder, korte svinger (oftest i skogsterreng) og baklengskjøring. Tenker da at jeg vil ha en lett, myk og leken feit twintip med rocker.Er det noen som har noen forslag? Takk for all hjelp! smile

husk å TESTE ski!! Hva folk sier og mener er en ting,hva som passer deg din vekt,kjøre stil osv er noe helt annet! En ski som passer meg behøver ikke passe deg osv. Allt for mange kjøper ski etter hva hander har og sier. Finn noe som passer din kjøre stil og det finner du ved å teste mange par med ski. Flere skiutleier har ski de kan låne ut produsenter kan sikkert også fikkse demo ski og det er jo en del ski test helger iløpet av en vinter. Kjipt å legge masse tusen på en ski som ikke funker eller funker helt ok når det faktisk finnes ski der ute som mest sannsynlig vil gi deg en syk ski opplevelse! Det er så mange produsenter ute å går om dagen og de fleste lager bra ski. Problemet er bare at folk kjenner på en ski også kjøper de den uten å ha testet den derfor er det en del ski som blir betegnet som "dårlig" Mest sannsynlig for de at folk har kjørt på en ski som er for lang,kort,stiv eller my iforhold til sine egene ferdigheter!!